«Ақмола облысы білім басқармасының
Жақсы ауданы бойынша білім бөлімі Жақсы ауылының №2
жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесіне
Коучинг " түрлері мен техникасы
бағалау"
Мақсаты
- мұндай түсініктерді түсіну,
формативті бағалау ретінде;
- маңыздылығын көрсету
оқу үрдісінде бағалаудың осы түрі
Күтілетін нәтижелер
- әртүрлі техника мен тәсілдерді біледі
бағалау
олар қалай әсер етуі мүмкін
оқу үрдісінің табыстылығы
Негізгі идеялар
оқыту үшін бағалау
- ФО
Көздері
Презентация
құрал-жабдықтар
компьютер, экран, маркерлер, А4 парақтар
Кезеңдері
коучинг пен коучинг қатысушыларының іс-әрекеттері
Сәлемдесу
3 мин
Мұғалімнің оқыту оңайырақ, соғұрлым қиын
оқушыларға оқуға.
Мұғалім неғұрлым қиын болса, оқушы соғұрлым жеңіл болады.
Мұғалім өзі оқыған сайын, әр сабақты ойластырады
және оқушының күшімен өлшеу,
оқушының ойының барысын неғұрлым көп қадағалайды,
сұрақтар мен жауаптарды неғұрлым көп шақырса, оқушы жақсы оқиды.
Кол ортасын құру 3 мин
"Алақандар" (көршіңізге қошемет)
Топтарға бөлу
3 мин
"Бас", "қол" карточкаларын таратады»,
"жүрек".
сұрақ:
- Сіз қалай ойлайсыз, неге карточкаларда болды
бас, қол, жүрек? (смайлик).
3 топ: "Бас", "Қол", "жүрек"»
Ми шабуылы
Талқылау және бөлісу екенін білесіз техникасы туралы
ФО
Презентация
(5 мин)
Презентация
"Формативті бағалау»
РГ
15 мин
Тапсырма:
1 топ:
А4 парақтарында топтарда жұмыс істей отырып,
өлеңнің мәнерлеп оқуды бағалау критерийлері, содан кейін осы критерийлерді атаңыз
және осы критерийлерге сәйкес ҰБТ бағасын қою.
2
топ: мәтінмен жұмыс. Мәтінге тапсырмалар
1.мәтіннің атауын беру
2. кілтті жазу
сөздер
3.кілт бойынша айту
сөздер мәтін
Кейін орындау
тапсырмалар-сұрақтар:
- Критерийлерді әзірлеу оңай болды ма?
Осы критерийлерді әзірлеу кезінде қандай қиындықтарға тап болдыңыз?
Олар оқушыны өздеріне тапсырылған баға алу үшін ынталандыра ала ма?
Қалайша?
Ал енді маған жауап беріңіз, бағалаудың қай түріне жататынын өтінеміз
бағалау, ал қандай критерийлер?
Бағалау
топтық жұмыс кезіндегі жеке оқушының іс-әрекеті
Жұмыстың өзін-өзі бағалау парағы
топта.
Топ жұмысына өз қатысуларын бағалаңыз және келесілерге объективті жауап беріңіз:
сұрақтар.
1. Тапсырмаға қанша көңіл бөлдім? .
2. Менің топтық жұмысым.
3. Менің прилежание.
Менің топтық жұмысқа назар аударуым.
Мен командада пайдалы болдым.
Р е ф л е к с и я :
Мен сезіммен келдім.... – Ухожу ниетімен..... Мен қалауымен келдім…-
Мен сезіммен барамын...
Болса да, сіз ақ жарық емес,
Ал далада айнала үшін,
Біреу артынан келе жатқанда,
Жол есте қалмайды.
Есесіне, қайда барасың
Және қандай распуста,
Жол өзі іздеген,
Вовек ұмытпайды.( Н.Рыленков)