«Ақмола облысы білім басқармасының
Жақсы ауданы бойынша білім бөлімі Жақсы ауылының №2
жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесіне
2019 жылдың наурыз айында "№2 Жақсы орта мектебі" КММ география және биология онкүндігі аясында география мұғалімі "география сабақтарында жобалау қызметі"тақырыбында мастер-класс өткізді.
Қорытынды жұмыстың мақсаты: 7 сынып оқушылары үшін география сабақтарында өлкетану бағытындағы элементтерді пайдалану бойынша педагогтардың білімдерін кеңейту.
Міндеттері:
География сабақтарында өлкетану бағытындағы элементтерді пайдалану әдістемесін көрсету
7 сынып оқушылары үшін "Ақмола облысында туризмді дамыту" сабағын өткізу әдістемесін көрсету.
География сабақтарында өлкетану бағытындағы элементтерді пайдаланудың маңызы туралы қорытынды жасау.
Бұл жұмысқа оқушылармен жобалық қызметпен айналысқысы келетін мектеп мұғалімдері қатысты,өйткені оқушы үшін жоба – өзінің шығармашылық әлеуетін барынша ашу мүмкіндігі,оның нәтижесі проблеманы шешудің табылған тәсілі болып табылады, бұл практикалық сипатқа ие және жобалық қызметке қатысушылар үшін өте маңызды. Ал мұғалім үшін оқу жобасы-өз оқушыларын дамыту, оқыту және тәрбиелеудің дидактикалық интегративті құралы.
Мастер-классты өткізу барысында 7 сынып оқушылары үшін география сабақтарында өлкетану бағытындағы элементтерді пайдалану әдістемесі түрінде үлгі көрсетілді.
Мастер-класс жұмысының кезеңдері:
Аудан педагогтарының, география мұғалімдерінің сәлемдесуі. Қорытынды жұмыстың тақырыбын, мақсаттарын және міндеттерін хабарлау.
2. География сабақтарында өлкетану бағытындағы элементтерді пайдалану әдістемесі;
3. Табиғи-рекреациялық ресурстар шығу тегінің ерекшеліктері бойынша емес, пайдалану сипаты бойынша бөлінетін ресурстардың түрі ретінде.
4. Өлкетану жұмысының жүйесі - 7 сынып оқушылары үшін "Ақмола облысында туризмді дамыту" сабағын өткізу.
5."Ақмола облысының туристік объектілері" тақырыбы бойынша шағын жобалар жасау үшін мұғалімдер ішінен шығармашылық топтар құру, экскурсиялық маршруттар құру
6.Жобаларды қорғау .
7.Жобаларды талқылау
8. Рефлексия